czwartek, 28 stycznia 2016

O wszystkim i o niczym.

Hejka kochani !!! Dawno a to dawno mnie nie było tutaj.Niestety moja systematyczność w skali od 1:10 wynosi może 2:10 więc muszę nad tym popracować. W sumie ten post będzie o wszystkim tak mi się wydaję :) Może najpierw się zapytam jak wam mija 1 miesiąc roku 2016 ? U mnie w sumie nawet okey ^0^ Co prawda już zdążyłam zachorować i właśnie teraz leżę w łóżku i umieram :) Ale to nic.. Skutki jeżdżenia na lodowisku bez kurtki :) Zdążyłam też pójść na koncert, pięknych i młodych co prawda nie słucham ich, ale czego się nie zrobi by wyrwać się na chwilę z domu :) Muszę się was jeszcze zapytać jak wam idzie, spełnianie swoich postanowień noworocznych bo ja już staram się je wdrążać w życie :) <3 Co powiecie na nowy post z stylizacjami ? Bo ja myślę, że może być on ciekawy. Niestety by go zrealizować muszę wyzdrowieć nie wiem nawet czy pojadę do kina 1 dnia ferii ze szkołą :( No właśnie jak wam się żyje z myślą że jeszcze 4 dni do ferii ? Mi świetnie, w końcu odpoczniemy :)  Muszę się pochwalić że ja mam 3 tygodniowe ferie, sponsorem jest choroba no ale cóż... Kończę już tego posta, bo nie chce was zanudzić moimi pierdołami. :) Do następnego postu . :) Pa pa



                                
  Cytat:
"Żyjemy w błędnym kole, które ma swe zakręty" ~Kuban

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz