wtorek, 21 czerwca 2016

Zakończenie gimnazjum oraz bal gimnazjalny *.*

Hejka kochani ^^ Dzisiaj oficjalnie jest ostatni dzień nauki w gimnazjum :( Jeszcze tydzień temu byłam przekonana że chcę już zmienić szkołę, ale im bliżej końca tym coś czego nie mogę opisać słowami ciągnie mnie bym została. Z tym miejscem mam tyle miłych, zwariowanych, niepowtarzalnych wspomnień, nawet nie chcę dopuszczać do siebie myśli że za moment wszystko pryśnie jak bańka. Jeśli nie będę odpowiednia pielęgnować moich przyjaźni wkrótce na przyjaciół będę mówić znajomi, aż w końcu staną się osobami które będę obojętnie mijała na ulicy. właśnie to najbardziej mnie przeraża i nie chce do tego dopuścić. 
Ósmego czerwca mieliśmy bal gimnazjalny, naprawdę świetnie się na nim bawiłam ( w takim gronie ludzi ciężko żeby było inaczej <3 ) praktycznie w ogóle nie z chodziłam z parkietu co szło za tym, że następnego dnia moje nogi złożyły wypowiedzenie i nie chciały współpracować. Jednak niczego nie żałuje ;/ 






Tu macie kilka zdjęć z balu *.*

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz