niedziela, 31 stycznia 2016

Ulubieńcy miesiąca #1

hej kochani. :) Dzisiaj przychodzę do was z ulubieńcami miesiąca. Chcę zrobić taką serie co o niej myślicie? Ulubieńców nie jest dużo, ale myślę że wam się spodoba. :) Zapraszam do oglądania. ^^

1. Szampon i odżywka do włosów. 




Bardzo dobrze obie rzeczy sprawdzają się na moich włosach.Włosy po produktach są gładkie, lśniące i wytrzymalsze.

2. Tabletki na gardło.
Jak już wiecie po poprzednim poście, byłam chora. Przetrwać tą chorobę pomagały mi właśnie te tabletki. Gardło mnie po nich nie bolało, miałam odetkany nos no i były bardzo smaczne. :) 

3. Snapchat


Jeszcze parę tygodni temu, gdy ktoś by się mnie zapytał co myślę o snapchacie powiedziała był że jest fajny. Teraz gdy pobrałam sobie go na nowo na mój telefon twierdzę, że jest to najlepsza apka na telefon. :) 

4. Grubson <3


Ten artysta jak niewielu potrafi mi poprawić humor, jego piosenki są pełne humoru mówią o czymś i maja przekaz :). Polubiłam w szczególności jego dwie dosyć stare, ale cudowne płyty :
  • Gruby brzuch 2012r.
  • Coś więcej niż muzyka 2011r.
5. Anime Shiki


Nie wiele mogę powiedzieć o tym animę , ponieważ dopiero co zaczęłam je oglądać (Jestem na 9 odcinku).Wiele osób mi je polecało no a po za tym zapowiada się bardzo ciekawie. ;)

6. Szybcy i wściekli 7


Ogólnie nie jest tak że lubię tylko tą część, bardzo mi się podobają wszystkie części jednakże tą część oglądałam ze 1oo razy, a mimo to jeszcze mi się nie znudziła. :) 

7. Książka hopeless


Książka jest jedną z najlepszych jaką czytałam (Ale nie jedyną heh). Gdy ją czytałam uczucia brały w górę dużo się przy niej śmiałam, ale były momenty przy których płakałam :) Myślę nad zrobieniem jej recenzji na moim blogu.

      Cytat:
"Życie-słowo które każdy inaczej interpretuje inaczej na nie patrzy." ~Grubson <3



Brak komentarzy:

Prześlij komentarz